redhead

har ännu inte visat mitt "röda" hår, tror knappast att jag ens har berättat det för er att jag färgade röd/brun för kanske två veckor sedan. men det är så att jag har verkligen ingen bra bild men ska försöka fixa en bra. men så länge hade jag tänkt att ni kunde få några bilder som jag tog för någon vecka sedan bara för att ta....
snälla koncentrera er på håret, inte mitt ansikte tack! fastade verkligen inte på bilderna den dan.


INNAN



EFTER FÄRGNINGEN.

UPPSATT.


UTSLÄPPT I SOLLJUS, bilden visar tyvär inte exakt hur rött det är.
mycket rödare i verkligheten i solljus/dagsljus


vilka hemska bilder, haha! bättre bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: elin

rött??? ljusbrunt. vill inte ha med rött i alls, tyckte inte hon hade det.

2010-09-24 @ 13:00:59
Postat av: ida myrin ♥

sv: åh, tack så mycket :)

det är bara bra med mig! kram

2010-09-24 @ 18:29:24
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Elin stenbäck

Vaddårå menar du? :p <3

2010-09-28 @ 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0