utmanad?

Blev utmanad av malin den jäveln 

4 tv-program jag tycker om

- DEXTER, och jaa?? när man väl ska göra nått sådant så kommer jag inte på.

4 saker jag gjort idag
ätit, gått på "jobbet", inhandlat en väst, slingrat mig ur en försäljning av en turk..?

4 saker som jag längtar efter
- alkohol, en 18 åring och en iskall coca-cola

4 saker på önskelistan
- pengar till stora staden imorgon, tack!

4 saker som jag avskyr
- stockholms fjortisars dialekt, inget mer just nu.

saker jag tycker om att göra
- äta, äta & äta?

4 saker jag ätit idag
korv med mos och en kebabtallrik. haha tro mig det var gott som f**!!

4 Utmanade: 
den som orkar.
malin igår när hon inte kom överrens med en kund som ville boka tid i telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0