rubrik.

hej igen.
för det första så kom jag inte på någon speciell rubrik jag kunde ha för jag hittade inte på någon passande till det här inlägget & för det andra så mår jag mycket bättre nu för det har varit lite jobbig men nu känns det som att det är slut på tårar. och jag har inte skrivit på ett tag så jag tyckte att nu när jag ändå inte har nått att göra så kan jag göra de.
idag har jag varit på skolan som vanligt & det var en ganska kort dag idag så jag följe med malin och vi gick och köpte en sak som jag inte tänker säga för då kommer jag bara få massa klagomål så det skippar vi.

just nu sitter jag och väntar på att american pie ska börja igen på 6an.
en rolig passande film nu tycker jag så man blir på bra humör.




ska även beställa ett par skor som ser ut så här.


från www.nelly.com
tyckte att dom var riktigt snygga & perfekt till sommaren.
vet igentligen inte till vilken nytta jag ska använda dom men dom kommer nog komma till användning.

nu ska jag kolla klart på filmen.
hörs!

Kommentarer
Postat av: emiiillliiee

Vad köpte ni ? :)

2010-01-14 @ 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0