rubrik.

hejhej.
jag har inte skrivit direkt mycket i helgen men det kan nog bero på att jag inte ha orkat suttit vid datan så mycket för jag vill hellre gör nått kul än att sitta hemma & nörda vid datan så då tänkte jag att nu på en söndags kväll kan jag ta mig lite tid att skriva lite på bloggen. :)
i fredag så festade jag & några till och det var riktigt roligt faktiskt, inget fel på den kvällen inte. :)
sen på lördagen mådde jag väl sådär så då låg jag bara inne hela dagen men sen på kvällen så gick jag hem till elin & var med flickorna och spela spel & humorn var framme.
sen idag har jag inte gjort så mkt, tagit det lugnt med madde!

jusde, imorn är det gratis vecka på fristilen så då ska jag, madde & malin springa på band efter skolan hade vi tänkt så de ser jag fram emot. :)

hörde även att det brann i lindexhuset nu på eftermiddagen.


jag antar alla eller nästan alla vet de redan men jag ville berätta det ändå.

när jag ändå var inne på op.se så passade jag på att kolla om det fanns nått intresant & då såg jag att dom vill stänga ner alla solaruim här i östersund & igentligen så skadar det inte mig så mycket för jag är inte solberoende som jag vet vissa andra är ;)
det är bara någon enstaka gång jag solar men annars så tycker jag bus är bättre för det kan man inte få hudcancer av. :)

några bilder från i fredags innan jag ska lägga mig & sova.



äh, det får räcka så.. orkar inte lägga upp fler
annars om ni se fler kan ni gå in på mitt album på facebook som heter "party like rockstars"
& om ni inte vet vad jag heter så heter jag Terese Olofsson


xoxo

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Tackar, den kommer från Åhlens :)

2010-01-17 @ 23:41:21
URL: http://jmjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0