ojdå.

hehe, det blev inte som jag hade tänkt mig för när jag kom hem idag så somna jag på soffan med datan på magen så jag hann inte uppdatera någonting innan jag gick ut eller jag gick inte ut utan jag gick till madde & var där hela kvällen så det blev ingen dagens outfit eller visning på min nya kjol men det får jag väl ta imorn då, plus att jag har gjor min läxa ikväll också så den kom ivägen hahah plus att det var inga batterin i mammas kamera för jag vill använda den istället för min för hennes är bättre men jag får väl ta och ladda den imorn då & visa min bild så några av er kan sluta tjata ;)

har inte heller någon speciell bild jag kan lägga upp men får väl bli dom här då, sen i lördags.




haha inga skönhetsbilder på mig då men dom får duga, men flickorna blev läcker på bilderna. ;)

hörs imorn, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0