jusde f*n

jag har helt totalt glömmt bort att jag skulle visa mina nya kjol men då får jag väl visa den imron då.
jag har inget speciellt att skriva faktiskt utom att idag har jag varit på stan med emilie & vi fikade på tages och det var jätte mysigt. när vi var på tages så köpte hon en chailatte och jag gillar inte sånt jag, den smakade typ kanel & jul. haha ingenting för mig. jag trodde det skulle vara gott men det var det inte. inte engligt mig då. ;) & jag köpte en tårtbit mummss!!

tänkte också säga att min kanin håller på bli lite slö och verka må dåligt. :(
han har ju trotts allt levt i antal år för jag fick han när jag var nio så jag har haft han rätt länge nu. också har han fått en konstig knöl under armen.
så det kanske snart är dags för han att hälsa på uppe i kanin himlen, haha nu låter jag typ som en 11 åring men han har levt så pass länge nu så han är ju faktiskt en del av mitt liv.
älskar dig kimmy pimmy <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0