ciao!

just sitter jag & tittar på när emilie klipper min mamma, posh frisyr som victoria beckam typ!
hahah gosh! min mamma vill vara modern.
&så har jag varit på stan idag och fika med några av flickorna och köpte en sommar klänning som jag själv tycker att det är.. kameran ligger på laddning nu så ni får en bild lite senare.
även på kjolen som jag köpte för någon vecka sedan som jag lovade att visa för länge sen men nu ska jag iaf göra det så jag får det gjort och slut på tjat! ;)



& själv sitter jag och leker med camen så ni kan få några bilder. enjoy!





en aning vit i ansiktet på en bild men det var pga av att jag testa lite olika effekter på min cam.

hörs senare!
XoXo

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är, jag älskar dig <3

din lilla fjortis!!!!!!!



/ din bby

2010-01-14 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0