en aning besviken, ja!

nu hade jag tänk att visa bilder på när jag har linserna & inte linserna.
& sen kommer mitt snack, haha!


utan lins.                           med lins.


& ja, jag är en aning besviken för på bilden ska som se ut såhär.


haha, det är verkligen inte så resultatet är på mina ögon.
och visst, det kan säkert ha någonting med min "ursprungfärg" att göra kanske.
för om jag hade haft blåa ögon & haft dom här kanske det skulle bli sådär som på bilden men så bleb det inte... jag hade förväntat mig lite blåare ögon!
åhhh, blir så sur... det synd ju knappt ut som mina ögon är blå med linserna i. :@
mycket besviken.... nästa beställning får nog bli brunt istället.. det kommer nog bli bättre färg & synas mer!
så ja.. 250 spänn åt h*lvete då, bli så less. haha!

men om jag ska vara ärlig så syns det lite mer blått i verkligheten, för det är så att kameran är inte jätte bra heller, så lite blåare är dom, hoppas jag... haha!


hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

varför ska du ha linser över huvudtaget? du har ju fina ögon!

Men visst blir man sur om man har slängt ut 250 spänn och så får ma ninget resultat..

hoppas du får en trevlig torsdag !

KRAM

2010-02-11 @ 07:12:34
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0