vi ägde dig!

hejhej
blev percis klart med mitt fot dubbelbad, mycket härligt ska jag säga dig. ska få en dålig mobilbild hade jag tänkt och sen fick mamma massera dom också. det var verkligen AS skönt!

ikväll så har jag varit på utvecklingssamtal och det gick bättre än väntat faktiskt, trodde att jag skulle få både ris & ros men jag fick nästan bara ros och det kändes bra och min frånvaro var väl sådär men bättre än väntat faktiskt. jag hade 87% närvaro och det var helt ok sa hon och det kändes ju bra.
och sen feter det så åkte jag till dragonen för politikerna skulle komma til plua tidningen för vi skulle få fråga massa frågor om varför dom ska lägga ner dragonen och man man ju säga att han fick väldigt mycket skit av oss elelr hur man ska säga det.
det finns otroligt mycket man kan skriva om vad han sa men jag ska försöka kortfatta det annars blir det nog en hel novell.
han började med och berättade varför han hade bestämmt sig för att det skulle läggas ner.
ochn sen efter han hade sagt det så fick vi ställa frågor och flödade det bara in frågor till han och han hade så jävla värdelösa svar. och då blev vi så jävla förbannad jag allt han sa gick typ in här och ut där så jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva för så fort jag tänker på det så blir jag så jävla sur. men om ni kollar i LT imorn så kommer det nog var en jätte stor diskussion och några bilder tror jag´, men inte på mig. hoppas jag. ;)


(skit dålig bild jag vet men den får duga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0