trött

jag vaknade inte nyss utan jag har kollar på tv till nu typ, jag ligger i sängen och mobil bloggar så jag vet inte hur man lägger in bilder eller nått sånt. tänkte berätta lite om gårdagen, det började med att vi åkte ner på stan vid halv sju och vi var där till tio för vi väntade på våran dricka ändå till då det var lite drygt för de var massa krångel och sånt. men sen när vi fick det så drack vi lite innan vi gick hem till emil och var där och det var bra med folk först sen började det spåra ur och det kom jätte mycket folk men det var ändå en trevlig kväll. Kan ju säga att jag var den ändå som gick på pc typ. Haha! så man kände sig lite mobbad i början men sen pratade man med väldigt trevlig folk. kan också säga att min mamma var inte så glad på mig heller och hon skulle prata med mig idag om det som hände igår och just nu är hon på affären och jag längtar inte tills hon kommer hem. ikväll vet jag inte vad vi ska göra men jag tror att det bli lördags mys av nått slag. ;) uppdaterar mer sen i eftermiddag. XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0