ont i armen.

just nu sitter jag och har datakunskap och jag är rädd att min lärare ska komma och säga till mig IGEN haha för hon har redan varit här och sagt att jag ska stänga ner facebook. hah
tack för kommentaren av anonym & jag har sagt att jag har lovat att fixa det inom kort och om jag inte har sagt det säger jag det nu, jag ska fixa bloggen jag lovar :)
jag har jätte ont i armen men det hade jag förväntat mig men det är inte så att jag dör av det utan det gör bara lite smått ont om jag lyfter & sträcker. inte mer om det utan idag så har jag inga planer på vad jag ska göra utan jag tar det som det kommer.

och en sak till om det är någon som känner att den skulle kunna hjälpa mig med bloggen så att det inte lyser igenom så kan ni mejla mig på [email protected]
blir väldigt tacksam om någon vill hjälpa mig.

btw, så är jag väldigt sugen på att prova den nya "lapp" ögonskuggan.
har kollat på bloggar och hört att den funkar bra och att den blir applicerad bra.
så det kanske är värt att testa om man ska ut & fest någon dag, kanske på nyår? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0