nu kör vi.



och såklart börjar vi med det bästa, HISS!

* att jag har börjat blogga.

jag tycker att en av hissarna går till att jag har börjat blogga för jag att velat det rätt länge och blogga på min egen hand för att jag var eller är med på en gemensam blogg som jag och mina kompisar har men nu vill jag köra mitt eget race.

* musik.

jag måste bara få hissa musik, det är en av dom sakerna jag inte skulle klara mig utan.
musik får mig alltid på bra humör och det är väldigt underhållande när man har tråkigt på en mattelektion tex.


* vinter.

jag måste bara säga att vinter för mig är överskattat, jag tycker bara att det är jobbigt när man vet att vintern närmar sig varje år, men måste klä sig så himla varm för att slippa frysa och köpa massa nya skor & jackor det är så himla svårt tycker jag att hitta en bra, fin & varm jacka. men jag körde på en dunjacka i år igen bara för att jag inte fryser i den. även måste man köpa bättre skor men det är lite roligare och handla tycker jag men det är krångligt att hitta ett par eller fler par varm och fina som man passar i.

* tjejer som provocerar för mycket.

jag tycker att tjejer som provocerar är bara för mycket, jag mena tror dom inte att man märker att dom driver, tex dessie skrev på en bild hon la ut för ett tag sen OMG JAG MÅSTE BANTA, haha det är ju ett skämmt jag tror inte alls att hon tänker så utan skriver bara det för fler läsare haha, hon tror ju tydligen inte att man inte kan skaffa lika många läsare utan provocation eller vad man kallar det. men det kan man kolla bara på stina lee eller foki dom har lika många läsare utan att provocera sig fram läsare. haha aja orkar inte lägga ner mer tid på att skriva om dessie nu, min blogg ska verkligen inte handla om henne & hennes skitsnack, nejnej!


Kommentarer
Postat av: eemma!

håller med dig på sista punkten om tjejer som provocerar för mkt!

2009-11-11 @ 18:07:57
URL: http://emmzih.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bra att någon håller med mig. :')

2009-11-11 @ 22:20:02
URL: http://emmieterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0