farsdag.

ja... mitt inlägg som jag skrev nyss råkade jag radera så nu måste jag göra ett nytt...  -.-
aja, imorse vaknade jag av att jag hade as ont i halsen och hostade som en gris och mamma kom in med host medecin som faktiskt blev bättre för stunden men nu börjar det bli lika igen. men idag så har jag varit hemms hos micke (mammas kille) och där fick vi smörgås tårta och det var jätte gott sen efter det så cyklade jag hem till madde och här låg typ simon och sov och madde var typ halv vaken. men tillslut gick dom upp och åt ich senare ikväll ska vi väl kolla på film och mys bara, plus massa chips och dricka.
ska väl även ringa och gratta pappa på sin farsdag.
så såg/ser min dag/kväll ut.

och för er som inte vet hur jag ser ut tänkte jag lägga in några halvgammla bilder på mig i blondt för jag har ingen bild på maddes data då jag har brunt.


här får ni en mindre fin bild på mig i blont.

inte så vackra bilder men dom får duga. :')

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0