börjar dåligt.

kom för ett tag och jag har gjort mig lite mat och det blev potatisbullar gott & lättlagat. :)
det har inte börjat så bra och jag hoppas att det inte slutar dåligt, jag skrev på facebook också att jag fick IG på engelska provet men jag fick göra om det & det var ju bra men matten ojojoj... vi gjorde ett prov för några veckor sen och på det gick det verkligen skit men jag hade faktiskt förväntat det. men det är nu man ska pasa på att få bra betyg och det verka ju skita sig på en gång men jag ska ta tag i saken, självklart!

ikväll vet jag inte vad som händer, jag är faktis inte på så bra humör så jag har inte lust att göra någonting ikväll utan bara ligga och tänka typ, haha sånt humör är jag på nu men det ska inte gå ut över er. nejnej :)
dresscode kommer. :D


en bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0