bloggless?

just nu sitter jag vid datan med chips & godis mummmmms, kom hem från dollar store för ett tag sen och jag har inte orkar tagit kort på vad jag har köpt men jag köpte faktis inget märkvärdigt.
hårband
chips
godis
kaninöron i rosa neon
hårsnoddar
sen inge mer tror jag resten som jag ville ha köpte mamma. ;)

jag har inte bloggat på skit länge men igår så var vi bara på dragonen och myste, det var otroligt skönt att bara ta det lugnt för jag var inte så sugen på att röjja igår så det blev en lugn kväll (y)
jag är typ bloggless.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer kanske bara vara hemma eller gå ut en stund elelr gå hem till madde.
vi får se vad som händer och sker tänkte ge er en dagens outfit en enkel som jag typ alltid säger, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0