dagen efter jul.

det är ju trotts allt dagen efter jukafton idag. today har det bara varit en slapp dag känner jag, hahah jag har haft på mig pyjamasen hela dagen & fattaru hur skönt det har varit.
jag har suttit & likt med min data typ hela dagen, mycket nöje. :)
har inte heller haft på mig ågot make up så jag har inte tagit någon bild heller. men det är inte så nödvändigt.
imorn så åker jag upp till mormor & träffar skälten och det ska väl bli kul men ändå inge kul att lämna pappa för jag har faktiskt haft det jätte kul här, roligare än vad jag hade förväntat mig.
men nu finns det inte så mycket mer att skriva för nu ska jag kolla på hannah montana & äta popcorn.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0