svar på tal!

nu när jag ändå inte har någonting att göra på svenskan tänkte jag svara på en fråga som jag har fått angående mina nya skor.




vart har du beställt dom där skorna? :) dom var super fina!
från danielle

svar: tack för frågan!
jag har köpt mina skor skit billigt från cellbes.se
om du vill komma till sidan direkt gå in på länken http://cellbes.se/Product/044006?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&mid=974&oc=002

dom kostar 149:- vilket är jätte billigt, sen får vi väl se om skorna har bra kvalité ;)
finns även i färgerna (om man inte känner för färgen svart)
* bruna
* vita

Kommentarer
Postat av: danielle

okej, tack så mycket :)

2010-01-23 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0