ojojoj

idag försov jag mig till halv tre & hur fan lyckas jag kan man ju undra.
att jag int har vaknat någongång.
aja så jag har inte mycket att berätta imatt jag har typ har sovit bort hela dagen, haha!
men mamma ringde därimot mig i morse & sa att hon hade sett drotting silvia på sjukhuset  och hon jobbar ju där så då kanske det inte var så konstigt att hon såg henne, hehe
ringring....

jag- hallå?
mamma- hej, vet du vem jag har sett imorse?
jag- hahan nej?
mamma- drottning silvia.
jag- hahah ofta :)
mamma- jo hon hade jätte fina kläder & jätte fin hy.
jag- haha, jasså.




Kommentarer
Postat av: din bby victoria

VAFAN tessan!!

du måste ju till skolan =)

2010-01-21 @ 19:28:56
Postat av: Anonym

ja jag vet, men ibland blir det inte som man har tänkt sig! ;)

2010-01-22 @ 09:24:06
URL: http://emmieterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0