kvälls blogg.

kör en hiss lista innan jag lägger mig!
* converse all star.

vad mer kan jag säga?
sjukt snygg & sköna, om jag ska vara ärlig så äger jag tyvär inga par men ska köpa.
har bara fake men dom är lika snygga & sköna dom tycker jag, funkar lika bra.



* george clooney.

haha, fråga mig inte varför han ska hissas men tyckte bara att det passade bra.
att han väjer östersund/jämtland/sverige av alla länder & städer som finns i hela världen, lite tufft ;)
tycker också att han verkar väldigt rolig & trevlig, eller kanske bara någonting jag har fått för mig?
aja what ever.. det är trevligt att han vill spela in några scener i hans hollywood film här!



äähh, fick bara bli två hissade saker idag.
måste sova nu, ska upp tidigt imorn (ärenden vettu) haha skolan -.-
xOxO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0