halloj, 2010.

halloj gott folk & grått nytt hår på er alla. :)
jag har inte skrivit på ett tag men det kanske beror på att jag inte har haft tid som jag har sagt antal gånger nu men så kan det va och det får ni leva med. :)
igår var det nyår & det var sjukt bra start på det nya året och träffat mycket trevligt folk har jag gjort också. jag pelle, emilie, jimmy & victoria sprang nertill stan klockan 23:40 och vi hade alltså 20 min på oss att ta oss ner så vi sprang det fortaste vi kunde i detta kalla väder ner till staden och när vi närmade oss badhusparken så var det ju slut och alla var på väg upp då & det kändes ju lite sådär halv mobbat, haha
men folk träffade jag iaf, det tod inte länge inte jag gick upp igen och då fick jag sällskap av ludde & lillnicke mycket trevligt folk. :) så dom hängde med mig upp till körfältet och den fick dom höra att det var ingen fest på k-fältet längre och då fick dom gå ner igen i det där vädret. HAHA förlåt men jag var tvungen att garva. :)
hela kvällen var unge & jag hade sjukt kul och det tror jag nästan att varenda männsika i ösd hade.
madde har alla bilder så det kommer nog lite senare. :)
en sak till, kom  och tänka på att förra året tex så skrev man yran 09 & nu blir det yran 10? haha hur sjukt konsigt låter inte de? haha nått onödigt som jag hacka upp mig på. :)
X0X0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0