fyfan vilken hemsk morgon på denna nya dag.

jag somnade ganska sen inatt och det kanske kan ha varit därför då.
jag är vaken jätte tidigt nu pga att hon kom in och berättade att kimmy har dött och jag gömde mig under täcket direkt och bara börja skrik gråta & då är jag faktiskt seriös... jag tycker det är jätte jobbigt. han har varit med mig ända sen jag var 7eller 6 år, kom inte riktigt ihåg så det är klart att man blir ledsen och jag är en sån som har lätt att gråta så nu blev dt extra  jobbigt för jag gråter floder, tårarna bara rinner.. det slutar inte. känns som att jag inte ens behöver sminka mig idag för det kommer bara rinna bort. åhh vad jobbigt det här är... att mista någon som man tycker om så mycket är så himla jobbigt!
jag kommer sakna så mycket med han, när han springer efter mig för att han vill ha en morot & när jag hör han stökar omkring i buren på kvällarna innan jag somnar.
och han har dessutom gått igenom så himla mycket för det är inte första gången han är sjuk det är nästan 3dje gången han var sjuk nu.
alltså jag kan typ inte sluta gråta eller skriva för det finns så mycket bra saker jag vill dela med mig av han för han va verkligen speciell och nu får ni tro vad ni vill men jag vet att det har hänt & jag var själv med om det så här var det.
för kanske 3/4 år sen så bråkade jag & mamma om en små sak och då hade jag även släppt ut kimmy från buren (han springer löst hemma) och när vi små bråka blev det till ett jätte stort bråk & då hoppade kimmy upp i soffan jag satt & grät i och slickade mig på kinden & tog bort mina tårar.
det var så himla gulligt.
och han kunde även sitta på mig rygg utan att hoppa ner för han tyckte väl att det var roligt att få lite utsikt, jag kallade mig själv även att han tog taxi när jag var liten när han satt på min rygg, givetvis så böjer jag mig ner när han sitter på min rygg.
nu måste jag tyvärsluta skriva för jag måste äta frukost & fixa mig innan jag går till skolan.
men vi hörs någon gång idag om jag orkar & jänner för att uppdatera mer.
kanske kommer lägga in lite bilder på han sen.

X0X0



RIP GUBBEN JAG VET ATT DU KOMMER HA DET BÄST DÄR UPPE!
ÄLSKAR DIG! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad jobbigt tjejen. :/ r.i.p. <3

2010-01-13 @ 14:54:28
URL: http://nathiews.blogg.se/
Postat av: elin stenbäck

världens vackraste kanin. <3

2010-01-15 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0