badhuset.

idag har jag varit på badhuset med elin & emilie och vi lekte som små 7 åringar det var jätte kul så det ska göras  om och då kan vi även vara alla tjejer för nu vat det några som inte kunde men det kommer ju trotts allt fler gånger. :)

sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men hitta på någonting hoppas jag att jag gör för har inte så stor lust att sitta hemma.
har inte så mycket mer att skriva nu men om jag hittar på ntt att skriva om så lär ni nog antagligen se de.

och jag tänkte bara säga att alla bilder har jag bara på den stationära eller hur man stavar de, den datan så har inte så mycket att välja på på den här datan.
hörs!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0