träningsvärk.

Idag har jag varit på skolan som ni redan vet och jag hade idrott och dom körde hårt som fan med oss och jag är rätt otränad det skrev jag också, haha
FAN vad ont jag har i vaderna ;o
btw, efter skolan gick jag hem till madde och då hade inte jag tid att uppdatera för hennes data hade fått fnatt så den gick typ inte att sitta vid enligt henne för den skulle "lagga" sönder, haha söt madde, :)
Sen fick jag lite sallad där & sen fixade vi oss och gick upp till dragonen och tog det lugnt soooooooom vanligt!
när jag var på dragonen ringde mamma ungefär halv 7 & vi skulle åka ner till Skopunkten och köpa nya skor.
(ni ska få en bild)
Sen efter det så skjusta hon tillbaka mig till dragonen och vi spelade utslagspoker ända till nio typ.
det var min dag.
ska även lägga in en dagens outfit.

mina nya skor.


snygga är dom & det var extrapris då måste man ju passa på.


det var dom här jag skulle köpa (även ett rätt snyggt märke där bak)


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0