sjuk?

hej. just nu ligger jag i sängen och bloggar med mobilen för jag har ingen ork att gå till datan för jag känner mig inte helt okej och jag vill verkligen inte bli sjuk för det orkar jag inte. idag så har jag varit på skolan och vi har typ en slags tema vecka och den heter dialogvecka och det handlar typ om kön, diskriminering och typ olika läggningar och massa sånt och det har väl börjat bra om man säger så sen får vi väl se hur kul det blir om några dagar. sen efter skolan gick jag hem och la mig på soffan för jag mådde verkligen inte bra och sen ringde madde och fråga om jag ville kolla på my bloody valentine 3D igen som vi köpte igår och den är värd att se riktigt tuff och läskig film, det flyger pistol skott och grejer mot en. det är riktigt läskigt. så den borde ni se! just nu ligger jag och kollar på paradise hotel och det ska jag nog följa till slutet för det är rätt kul att se vad snuskiga saker som händer där, haha! tror inte att jag orkar uppdaterar några fler gånger ikväll utan jag skriver mer imorn när jag mår lite bättre. XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0