inget att göra.

hejhej
nu sitter jag i sunes, haha ovanligt och jag hade tänkt att skriva lite för jag börja bli klen på det nu.
men av dagen som har gått så kom jag såklart försent och det är inte heller så ovanligt, och så satt typ 30 pers från bygg och från min klass i en stor ring också såklart komemr jag in och alla vänder blickarna mot mig när dom hör dörren öppnas och att det går in någon sånt hatar jag ibland kan det bli lite väl pinsamt.
haha, sen så pratade vi om typ olika personer som hade makt och en av dom vi tyckte hade mest makt av olika alternativ hon sa var blondinbella, haha vilket skämmt visst att hon har blivit stor pga sin blogg och hennes aktier eller vad det var så har hon fan inte mer makt än en alkis, hah skoja.

nu ska jag väl eller måste väl sitta här i ca 3 timmar för vi har så lååååååånga rast, onödigt!
jag mena, vad ska man göra så länge och typ alla andra har dialogsamtal så man kan ju typ inte åka ner på stan med någon och käka eller nått utan det är jag och några till som har rast och det är inte många, jag som hade tänkt att jag & malin skulle åka ner på stan men då hade hon såklart dialogsamtal.   -.-
skriver mer när jag kommer hem.


haha, hittade den här bilden på datan ;o
ganska gammal bild när jag var blond så den får väl stå för dagen.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0