svart? ;o

just nu sitter jag med ögon & bryn färgning och jag har tvättat ur det på ögon brynen men det tänker jag inte visa för dom blev verkligen jätte mörka typ svart okej... så svart blev dom inte men inte som jag hade väntat mig.
men ögonfransarna gör det ingenting om det blir mörkt för det blir bara fint, så kanske man kan spara på mascaran lite och ha dom som dom är. ;)

tänkte bara säga att om jag skriver lite knasigt en tex stavfel så skyller jag på mina lösnaglar för det är faktiskt jätte svårt att skriva merd dom det har jag tycket hela tiden när jag har haft de.
aja. idag så haf jag varit på skolan som vanligt & vi har även haft gympa pro och det gick BRA enligt mig men vi få väl se resultaten sen. ska skriva sen vad jag fick när vi hr fått tillbaka dom & jag hoppas på ett vg fast ett g är lika bra för jag skrev på alla vg frågorna så jag vill verkligen ha vg, skulle vara riktigt kul imatt jag inte har fått vg än på nått prov vi har gjot än så länge utan bara g.

min kamera vill fortfarande inte ge med sig så det är lite svårt att visa dagens outfit men jag ska fixa det annars är det ingen mening att blogga längre för det är ju inge kul med en blogg utan bilder, men försöka fixa det. ska försöka fixa hjälp så min blogg blir bra för den är inte som den ska.

skriver nog inge mer ikväll utan gör det imorn.
XoXo


tänkte att ni kunde få en gammal bild på mig i blondt så läänge. ;)
inte så vacker men den duger för tillfället, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0