aaaaaaah!

jag blir så jävla sur.. jag måste verkligen få skriva av mig lite för jag verkligen skriker inombords.
för det första så har det varit snöstorm idag & det gör mig sur för jag bli så irriterad på vädret när jag gick hem från skolan hem till madde så snöade det i mitt ansike och det verkligen stack & sved i ansiktet efter en stund och det gjorde mitt så j*vla sur!
& nu när jag gick hem så var det minst en halv meter snö & jag hade såklart cykel så jag var tvungen tt styra cukeln i en halv meter snö och jag blev så himla sur har alldrig varit så sur det var tungt, kallt & jag hade blodsmak i munnen. :@
KAN VAKTMÄSTARN PLOGA VÄGARNA ELLER!!!???
det är fan erat ansvar att ploga så det gå att gå på vägarna. det gick ju f'n knappt att gå.
och plus att jag hade tyg skor... ännu roligare. -.-
fifan en dålig kväll har det varit speciellt när jag skulle hem.

men nu ska jag ta det positiva.
jag har färgat håret brunt på madde & det blev snyggt, speciellt när jag färgade och hon vet att jag gjorde mitt bästa även fast jag stod & as garva för jag suger på färga hår haha.
tror inte att det var så mycket mer nu utan jag vi hörs mer senare eller imorn. :)
XoXo

det blev många (&) tecken i det här inlägget, haha!


haha, var tvungen att lägga upp den här.
även jag var duktig på över retuchera & he en prick på näsan förut!
lol på mig.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0