SVAR PÅ FRÅGORNA.

Sara:
Vem var ditt första strul? =)

svar: hm, nu måste jag börja tänka här, men jag tror att det är en kille som går på storsjöskolan.



Karin:
vad har du gjort idag ? =)

svar: ja.. vad jag har gjort idag? haha
jag har varit på skolan, hemma, & varit på banken med mamma och beställde ett nytt bank kort för det är nämligen så att jag tappade mitt förra & sen efter det så hängde vi på fritidsgårn ett tag & drog oss hemåt sen ;)

johanna&cecilia-vilken färg har du på dina strumpor?
och hur fick du till ditt fluff idag? :)
vad tycker du egentligen om fiskbullar?
tjabba tjena mittbena ! :)
ps. we looove you´re blogg! <3

johanna & cecilia:
vilken färg har du på dina strumpor?
och hur fick du till ditt fluff idag? :)
vad tycker du egentligen om fiskbullar?
tjabba tjena mittbena ! :)
ps. we looove you´re blogg! <3

svar: haha, tjena flickor ;)
dom som jag har på mig just nu är vita.
jag får till det genom att tupera & spraya. ;)
fiskbullar existerar inte ens i min värld... blää så äckligt.
hehe, tack sötnosar! <3


jenny:
är du kaxig?
eller är du bitchig mot folk?

svar: enligt mig själv så tycker jag att jag inte är så speciellt kaxig, haha kanske bara mot mamma då men vem är inte det? ;)
bitchig brukar jag inte heller vara så speciellt ofta tycker jag men såklart är det någon som kolla snett på mig så kollar jag självklart tillbaka, sån är jag. ;)


malin:
ungefär hur mycket älskar du malin engla maria landerberg edholm?

svar: haha jadu... ingenting alls. neeejdå!
mycket mycket mycket, moaaha! :)


anonym:
jag känner inte dig och så men, förklara hur du själv tycker att du är. tex, snäll, rolig.. osv osv.


svar: ja vart ska man börja, hah nerå.
jag tycker att jag är en snäll & rolig person som är väldigt sprallig & posetiv mest hela tiden.
& jag älskar att umgås med mina vänner på fritiden, och jag är väldigt skolless.. mer kommer jag inte på just nu. :)


bella:
hur gammal är du?
vart bor du?
tror du att du kommer göra en videoblogg någon gång?

jätte fin hår & blogg btw!


svar: jag är 16 år & bor i östersund i jämtland rätt långt uppe i sverige.
haha, njaa... osäkert, jag tror nog inte de faktiskt för det är inte riktigt min grej.
tack så jätte mycket! :')


cecilie:
Vilken sorts musik gillar du :)?


svar: det kan faktiskt variera från dag till dag ska jag säga dig. ;)
men allt från bra dunk-musik till rockballader, höhö ;)



Matilda:
bor du själv eller med pappa och mamma?
brukar du gå på fest ofta?


svar: jag bor med mamma, för mamma & pappa är skillda.
ja, det kan man väl säga. men det var mer förut. tycker att festa är inte lika kul längre för det blev så uttjatat när vi gjorde det varje helg förut.



emil persson:
Hur många har du legat med. heh. :)


svar: haha, inte så passande fråga i min blogg kanske. =)
inga kommentarer, dom som vet, vet.. dom som inte vet, behöver inte veta ;)





hoppas ni är nöjd med svaren & det har varit skit kul att få frågor & svara på dom.
så det ska jag göra om någongång framöver.
tack för alla frågor, ha en bra kväll.

hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0