hallo igen.

lite dålig uppdatering kan man ju lugnt säga, men jag har ju fifan ingen fatasi och ingenting kul att skriva heller så då blir det lte svårt.
och jag tänkte nu säga att det där med videobloggen var en litet lurendrejeri, haha never att jag skulle ställa mig framfö spegeln & göra ett videoinlägg nejnej, det är ingenting för mig de.
och om jag skulle ha gjort ett skulle de bara bli så himla oseriöst, med skratt & flamms så jag skippar nog det.
idag har det varit skola & jag försov mig, hah ovanlig... det kan man ju inte påstå att de är.
så vi har haft aniksbehandling, dock fick inte jag de för jag var hos skolsystern och hade sånt snack som nästan alla ska ha & tex mäta & väga sig, men det gick bara bra. inget ansträngade direkt heh!

har även beställt blåa linser, de ska bli kul att testa.
& mamma ska snart hämta mitt paket med mina brillor & gladiator skor, möhöh!

ajja, har inge mer att säga nu!
ska hjälpa mamma med tvätten, snällt av mig tycker jag.
Hörs!




två halvgammla bilder, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0