anteckna, hah!

för er som inte vet så jag har tagit bort mitt födelsemärke på ryggen & behöver då inte vara med på gympan på 3 veckor, wihho!
enligt mig är det bra, men sträcka höger arm är dock inte lika kul, för när jag gör det så spänner & sträcker det i huden för dom har nämligen tagit bort själva födelse märket och den dragit ihop huden jätte hårt så att de bli spännt och det är svårt att luta sig fram utan att det svider & strävar i huden, lite så där små obehagligt.
det tog bara tio minuter att göra det så det gick ganska fort.
men det var ganska hemskt igår när mamma skulle hjälpa mig av med tröjan utan att sträcka armen och det gick ju inte så bra så jag sträckte på höger arm som jag inte skulle göra som läkaren sa... och då kändes det som att ett stygn på ryggen sprack upp så det var läskigt & gjorde ont som f*n.. också började jag bli jätte yr & var tvungen att sitta ner en halvtimma innan jag kände mig bra & ställa mig upp.
haha jag kan ju säga att det går ju inte så bra att.
* ta på sig jackan
* tvätta av sig sminket
* sätta på sig skorna
* borsta håret med höger
* borsta tänderna, haha fick göra det med vänster & det gick ju... ja sådär halv bra.
* sova på rygg.
så det är ganska många hinder med att inte gör så man sträcker ryggen så såret åker upp.
för er som inte vet så jag har tagit bort mitt födelsemärke på ryggen & behöver då inte vara med på gympan på 3 veckor, wihho!
enligt mig är det bra, men sträcka höger arm är dock inte lika kul, för när jag gör det så spänner & sträcker det i huden för dom har nämligen tagit bort själva födelse märket och den dragit ihop huden jätte hårt så att de bli spännt och det är svårt att luta sig fram utan att det svider & strävar i huden, lite så där små obehagligt.
det tog bara tio minuter att göra det så det gick ganska fort.
men det var ganska hemskt igår när mamma skulle hjälpa mig av med tröjan utan att sträcka armen och det gick ju inte så bra så jag sträckte på höger arm som jag inte skulle göra som läkaren sa... och då kändes det som att ett stygn på ryggen sprack upp så det var läskigt & gjorde ont som f*n.. också började jag bli jätte yr & var tvungen att sitta ner en halvtimma innan jag kände mig bra & ställa mig upp.
haha jag kan ju säga att det går ju inte så bra att.
* ta på sig jackan
* tvätta av sig sminket
* sätta på sig skorna
* borsta håret med höger
* borsta tänderna, haha fick göra det med vänster & det gick ju... ja sådär halv bra.
* sova på rygg.
så det är ganska många hinder med att inte gör så man sträcker ryggen så såret åker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0