underbara älskade

igår när jag sa att jag skulle lägga mig och kolla på film blev det underbara älskade och den är faktiskt bra men väldigt sorglig enligt mig, jag låg och grät så hela min kudde blev blöt. hehe
så blir det när man är lite sådär halv känslig när man kollar på film.
btw, just nu sitter jag i sunes ö haha ovanligt och jag letar information för vi håller på med en uppgift om kroppsspråk och det är lite svårt att skriva ut när ALLA eller inte alla men några kopierinsblabla är trasigt.
så ni får gärna skriva en kommentar om allt vi vet om kroppsspråk.
och jag har sökt på egen hand men jag har inte hittat någonting bra.

senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag tror att det blir hem & käka sedan dragonen.
det är alltid skönt att sitta & slappa på dragonen när det är skit väder ute.
hmm, har inte så mycket mer att skriva om nu men jag uppdaterar mer när jag kommer hem elelr om jag hinner göra det någon fler gång när jag är på skolan. 

ha en bra dag.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0