rastlös

sitter och mobil bloggar på mattelektionen för vi har ingen lärare men vi har fått två papper full med uppgifter, döda mig. jag är så himla rastlös och jag sitter och skrattar åt ingenting, jag vill inte jobba, jag typ stör dom andra som jobbar genom att jag sitter och skrattar. jag sitter och damp skakar med ena benet för att jag inte har någonting att göra men egentligen har jag någonting att göra men jag orkar och jag vill inte jobba och det ska vara klart imorn och jag tror jag tar hem det istället men jag kommer ändå inte göra det. alltså fan vilken dålig dag. har även tränings värk för att våra gympalärare körde jätte hårt med oss på gympan, så nu har jag tränings värk i hela kroppen typ. känner verkligen hur otränad och dålig kondition jag har, haha kan det bli sämre. men ska försöka ta mig i kragen och försöka jobba lite, haha hörs när jag är hemma. XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0