pjuh!

nu är jag ganska trött & less, jag har faktis cykla från pc till coop och från coop hem, det är en bit ska jag säga dig. jag tänkte mobilblogga men jag kände att jag orkade inte för jag hade både mina vantar & massa påsar i händerna så jag orkade inte hålla i mobil och hålla på fippla med den.
jag jag gick in på lindex och där fick jag med mig:

ett par lila spetstrosor.
ett par vita spets string.

sen gick jag in på apoleket som ungefär ligger brevid och fick med mig en:

brun utan sol.

jaaa, jag köpte inte direkt det jag skulle köpa men jag märkte att jag hade 20 kronor för lite med mig så jag kunde inte köpa brunkrämen eller mascaran. jag som så gärna skulle vilja prova den där nya men det verkade inte finns på lindex ändå. ;)
efter jag hade varit inne på apoteket gick jag in på skopunkten och la undan ett par skor (uggs) och jag vet att dom inte är så snygga & alla har dom men det där hade jag bara tänkt att ha som tillfälliga skor tills mina storlekar komemr in på alla andra skor, min storlek är nog rätt vanlig och det tar oftast slut på 39or, lite surt så där men tur att jag inte är helt skolös. har ju ändå några att välja på hemma som tur är. :)

här får ni en bild.


trosorna ser stora ut men det är 34/36


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att veta hur dina underkläder ser ut ;O ;)

2009-11-10 @ 21:23:01
Postat av: Anonym

haha, ja varför inte.

ingen har sagt att du behöver kolla. ;)

2009-11-10 @ 21:54:54
Postat av: Anonym

kanske ville se dina sexiga underkläder menade ju att det var kul att se , sexy. grr

2009-11-10 @ 22:20:24
Postat av: Anonym

haha!

2009-11-10 @ 22:25:51
URL: http://emmieterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha!

2009-11-10 @ 22:25:58
URL: http://emmieterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0