mamamamassage.

nu sitter jag här igen i datasalen (sunes ö) och bloggar lite om vad som har hänt under dagen.
vi började klockan halv 9 & vi satt och pratade lite bara sen klockan 9 gick vi och kolla på slumdog millioner eller hur det stavas, haha & den var rätt dryg av sig men ändå bra. handling för mig var lite konstig men men.
sen gick vi och åt och efter maten så fikade vi och masserade varandra, jag masserade malin idag igen och nu sitter vi vid datan och väntar på att vi ska börja igen & då ska hon få äran att massera min röv, hah!
vi slutar runt halv 5....... segt!
efter det hade jag tänkt att åka elelr cykla ner på lillänge & köpa:

* en brun utan sol på apoteket.
* en brunkräm.
* mascara hade jag tänkt att köpa också.

jag är väldigt sugen på att köpa den nya vibrator mascaran.



ni får bilder på vad jag har köpt sen ikväll.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0