inte haft orken.

jag har inte orkat skriva och jag har typ ingenting att skriva heller men jag kan ju säga att igår var det en lugnt kväll för var inte så sugen på att göra annat igår för var rätt trött och sliten sen ifredags.
och vafan? vad har hänt med min blogg? jag ser bilderna helt perfekt men när andra kollar på dom lyser det typ i genom och jag fattar att det är enormt störigt men jag vet inte hur man får till det så jag får säga till elin och hjälpa mig för så vill jag inte ha det.

vet inte om jag orkar visa en dagens outfit idag får nog ta och göra det någon annan dag för jag orkar verkligen inte.
idag vet jag inte vad som händer kanske bara vara inne eller vara ute en stund får se.
också lär jag väl smsa och prata med min babe.


haha, kan forfarande inte sluta skratta åt vad fan jag hade tagit på mig för strumpor i fredags.
verkligen inte passande till mina kläder! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0