HISS/DISS

* vårat nya manikyrkit som vi ska få köpa.

den första hissen går till ja, vårat manikyrkit och det ska följa med massa grejer som vi ska få jobba med hemma och det ser jag fram emot för jag ska göra på mamma typ hela tiden och grejjen med att vi fick dom eller fick och fick vi betalade men iaf är att vi ska få träna med det hemma istället för att vi bara håller på med det på skolan.

* klassfester.

klassfester får min andra och sista hiss bara för att alla vet väl att man vågar prata med och säga mer när man har fått i sig lite alkohol och då är det så bra med klassfester för då vågar alla prata med varandra och man har extra kul och man vågar berätta mer om sog själv som man kanske inte vågar en heöt vanlig skoldag om man inte känner någon sen innan allstå så det tycker jag ör bra att man har kul & umgås med sin nya klass som man ska gå med i 3 år. :D

 



* björn sandal.

den första jag dissar idag är björn skandal eller oj jag mena sandal sorry, heh ;)
aja.. han är nog inte så värst omtyckt just nu av oss ungdommar och för er som inte fattar vad jag pratar om & inte vet vem han är så tänkte jag säga att det är han som var med och bstämmde att dragonen skulle läggas ner och om det nu är någon som ser detta och vill skälla ut mig för det så får jg ta det men jag mena det sägar bara allt när jag säger att han kommer från norge... jag mena vafan gör han *** & kommer hit och bara förstör för oss ungdommar och tror att han kan bestämma, visst att han kan bestämma men det han bestämmer är fan ingenting som ungdommar uppskattar!

* julmat.

alltså jag måste bara säga att jag är så jävla less på julmat... inte för att jag har ätit någon julmat än men i jul komemr jag göra och det är det som jag är less på, att vi äter julmat varenda jävla år och visst att det är ett tag emellan men jag mena hur länge äter man inte det det är ju inte bara en dag utan hela julveckan typ. usch! jag är bara så less kan man inte införa något annat som kallas "julmat" istället typ kina mat, haha det har jag inte klagat ett dugg på. ;)


och en sak till, detta är mina åsikter och det är jag som tycker så klaga inte på det för jag ändrar fortfarande inte uppfattning om vad jag tycker & tänker bara för erat klagomål. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0