hemma hos simon.

nu måste jag göra ett till inlägg för det förra kom aldrig upp på bloggen för det försvann. :@
så nu måste jag skriva ett nyss... drygt.
btw, idag/kväll så har vi varit på julmarknaden eller julskyltningen elelr vad det heter & var ner i garaget en sväng vid domus och det fanns inte så mycket att kolla på förutom att köpa sockervadd, popcorn osv. så vi gjorde inte så mycket mer än så utan alla kolla lite bara.
det var roligare när man var liten och gick med mamma och köpa sockervadd & knäppte kort med tomten.
& nu ikväll har vi inte gjort så mycket jag har varit med madde, simon & adde man det är jag forfarande fast adda har gått hem eller vad han gjorde.
så vi gick & kolla på tvn med simons mamma karina & det var rätt mysigt, hah!
snart ska jag gå hem och hälla upp en skål med ostkrokar & kolla på paradise hotel, det ska bli fett! haha


är jätte sugen på att köpa ett linne med tryck från kan dee, verligen avgudar hennes teckningar.
så himla snygga!
man kan beställa på hennes hemsida. www.kandeeshop.se

uppdaterar kanske när jag kommer hem om jag orkar annars gör jag det imorn.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0