gick bra.

sitter vid datan nu och jag har provat lite kläder som är min mammas och hittade faktiskt några fina klädesplagg i hennes garderob, hur kan det vara möjligt. haha
som jag skrev för några timmar sedan att jag ska åka och ta sprutan, NU ÄR DET GJORT!
tog den klockan sju så det var inte såägmag börjar känna av lite och det gör inte ont men det känns om man her upp armen & jag tycker igentligen sprutan & svininfluensan är ganska överskattat för jag mena för gick det runt en pest elelr vad det var och det hände ingenting med någon typ. så ja vi får väl se om det händer någonting rikigt hemskt med svininfluensan.
det blev ingen dagens outfit pga av att jag har inte haft tid för att jag har sovit sen gick jag ut direkt efter att jag hade tagit sputan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0