förvirrad.

imorse när jag klev uppp var klockan 10:30 och det var då vi började men jag fick en sån konstig tanke av att det stod 9:30 så då tänkte jag att jag hade gott om tid att fixa mig och sånt men efter drygt en halvtimma så insåg jag att det stämmde inte för jag var väldigt trött när jag kollade på klockan men sen när jag hade vaknat till så gick jag och kolla igen då såg jag att den var 10:45 och då fick jag panik så jag skyndade mig att klä på mig och fixa ja du vet klä på sig m.m..... så nu sitter jag här och vet inte vart jag ska och väntar på att dom andra ska sluta sitt samtal så jag har någon att vara med för hela min klass är på den där skiten utom jag.
aja... ikväll vet inte vad som händer man jag har några alternativ att välja på och då får jag väl se vad jag väljer då.


ikväll tänkte jag köra en frågestund om det känns som någon meninga för jag har inte haft min blogg så länge och mycket folk kanske inte vet om den än så det känns kanske inte som en så stor mening.
& plus tror jag inte att så många är hemma ikväll om jag känner er rätt. ;)
skriver mer sen när jag kommer hem.
XoXo

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: jaa det skulle vara kul! :D

jag tror vi åker flyg :) sj? <3

2009-11-20 @ 15:07:55
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0