dragonen.

hmm, vart ska man börja?
jag tycker att den gården är den bästa jag någonsin har varit på, dom har typ allt man vill ha där och man kan gå dit om man inte orkar vara ute i kylan elelr att man har bara ingenting att göra ute/inne. man kan alltid gå dit och känna sig välkommen och personalen som jobbar där är jätte snälla& har humorn som vi 16åringar som är där och det gör stället ännu roligare att vara på man får alltid ett gott skratt när man är där och nu när dom ska lägga ner :@ vad fan ska dom göra med alla grejjer? ;o
den gården av alla i hela ösresund förtjänar att vara kvar, och jag vill inte vara för dum men jag tycker dragonen är mycket bättre morenska och ingen kan bli sur för att jag skriver detta nu för det är ju ändå min åsikt och alla får ha en åsikt, eller hur?
det finns många andledningar varför jag inte tycker så mycket om morenska men det tänker jag inte skriva om för om någon av dem skulle få höra att jag har skrivit det elelr nått sånt kommer det nog bli ett jävla liv så det håller jag för mig själv så jag säger bara att jag tycker att dragonen förtjänar att få vara kvar mer än någon annan, och nu är det så att morenska fick ha sin gård kvar & INTE DRAGONEN :@ så nu ska dom öppna den gården på parkskolan och jag kommer inte gå dit för antal andledninga och ena är för att jag kommer inte orka gå ner till park och hem i den här kylan visst att jag inte har så långt dit men när det är kallt är det fan inte kul att gå!

och nu kanske jag låter som en 60+ kärring men då får jag gör det för nu när dragonen stängs kommer det förekomma ännu mer alkohol och förstörda saker på tex reveljen och det är min tanke om det här och jag fattar inte tycker politikerna att det låter som en bra grej? jo tydligen.. hah bara för jag börja och skriva blir jag bara mer & mer argare. och jag mena alla kommer hänga på reveljen, hah
men det tror jag fan kommer inträffa.

aja, finns inte så mycket mer at skriva ello det gör det men ingenting kommer bli bättre så jag avslutar här och säger vad fan tänker ni med politik ***** !!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0