allt på samma gång & all skrivning.

just nu sitter jag och skakar med ena benat och har verkligen ingenting att göra och det är väldigt störande, jag är rastlös, göralös och nervös typ... allt på samma gång typ. kände för att skriva med "fet" text nu bara för att jag tror inte att jag har gjort det någongång så jag måste ju testa haha!
nu när jag inte har nått och göra och så, så är det väl bra att jag bloggar så ni får veta & se va jag håller på med just nu. huh? :)
det är det som är så bra med blogg att folk som kanske är intresserad av vad folk gör eller fan det va inge jag kom inte ihåg vad jag skulle skriva hahah!
ikväll ska jag såklart se
paradise hotel och jag mena vem kommer inte se det av östersunds ungdommar så kåt som alla ni är... haha driver jag vet fan inte vad jag har för humor just nu, inte är den rolig iaf.
min mamma vart glad nyss på tal om ingenting för att jag fixade nyare internet explorer åt henne och det tyckte hon var duktigt av mig.
btw, jag har hört och jag tycker det själv att det är roligare att kolla på bilder på en blogg istället för att läsa men jag tänkte att ni nu som "läser" eller kollar på bilder elelr vad ni gör på min blogg, nu tänkte jag att ni ska få läsa lite för en gångs skull för jag brukar mest lägga ut bilder och skriva så lite som möjligt bara för att jag vet själv att det är roligare att kolla på bilder men det finns säkert folk som gillar och läsa också så därför ska jag göra både& så mycket som möjligt för att ni ska gilla det för det är faktiskt folk som läser/kollar på min blogg varje dag och det tycker jag är skit kul. :D

nu tror jag väl inte att det är så mycket mer jag vill skiva om känns som att nu fanns det ingenting mer att säga men jag kommer inte orka skriva mer ikväll men jag göra det mer imorn och då ska ni få en lalalallalalal daaaaaaggeeeenns OUTFIT, sägs om det. ;)
hahaha aja det ska ni få.

XoXo pus***gir**.blogg.se haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0