trött & äckligt mätt.

idag har jag varit på skolan som vanligt & vi bara masserade varamdra typ & det var mycket skönt. jag fick massage av malin. ;)
senare idag så har jag varit med malin på stan & hon köpta lite julklappa, shjälv så orkade ja inte handla julklappar idag kände bara inte för det. sen så åkte vi hem till henne & jag färgade hennes hår mörkare så det skulle passa till hennes löshår. håret blev helt ok & det passade skit bra till löshåret, det otroligt snygg.
sen eftr dt åkte jag till dragonen en sväng & hängde med mina polare, hah!
jag gick in på tonys blogg och så att han hade skrivit om mina naglar och tagit jätte mång bilder. hehe söt pöjk det där. ni kan ju gå in & kika.
http://tonyisback.blogg.se/2009/december/teriis-naglar.html?_tmp=58123b46b048c05d2b4bc395bd9c8dfe63407c4a

har inte så mycket mer att skriva. tänkte bara säga. hoppas ni gillade bilderna sen london. ;)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0