sunes.

just nu sitter jag på sunes & jag uppdaterade ingenting igår pga av att jag var på coop med madde sen åkte jag hem och la mig och sov ända till 22:00 lite onödigt av mig tycker jag.
men det får bli en liten uppdatering nu & kanske när jag kommer hem, vi får se.
ikväll ska jag vara med tobbe tror jag & vi ska väl bara mysa.
om jag hinner kär jag väl åka förbi dragonen en sväng för ska nämligen ge ett numemr till diana hade jag tänkt.
ojj jusde! måste ringa till pernilla snart också om det här med tokio hotel biljetterna i mars 2010. :D
ska bli fett om jag får för mamma . :D


får bli samma bild igen för jag orkar inte leta efter någon annan.

hörs hemma.
XoXo


Kommentarer
Postat av: Kusin

men kusin, Tokio Hotel suger get snopp, så är det bara :)

2009-12-04 @ 17:04:48
Postat av: terese

haha nej det gör dom inte, tom är SNYGG! . :D

2009-12-04 @ 17:14:57
URL: http://emmieterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0