snart jul.

sitter just nu & äter pyttipanna & dricker dricka. jag vaknade runt halv ett någongång av att mamma kom in och väckte mig och jag bli såklart sur som vanligt och ber hon dra ut ur mitt rum för jag vill sova mer men hon fixk mig att kliva upp iaf och det är en fördel att hon väcker mig för jag vill inte direkt sova bort hela dagen.
btw, ikväll ska jag mamma & hennes kompias ut & äte på en kina resturang och jag längtar verkligen för det är så himla gott och det var länge sen jag åt på kina resturang.
jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera tycker jag men nu till veckan blir det nog bättre,
OCH SNART ÄR DET JUL, underbart! längtar otroligt mycket när man sitter & kollar på kalle anka och dricker julmust & är proppmätt efter maten.

kan säga några saker som jag har önskat mig.

* en mini data som är lätt att ta med sig tex när jag ska till pappa

* present kort på( gina, H&M osv.)

* blåa linser.

* en väska.

m.m lite sådär små saker önskar jag mig också.

hörs mer sen!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0