nää nu j*vlar.

kände att nu har jag inte skrivit på länge så nu ska jag göra det.
under tiden jag inte har skrivit så har jag sovit hos madde med ina, träffat mina kusiner, umgåts med madde & ina assssss mycket, fått ännu mer julklappar, handlat på mellan dagsrean & massa mycket mer smått & gott.
för er som inte vet hur mina kusiner ser ut så kan ni få en liten stygg bild. :)
plusssssssss att jag har färgat mitt hår mörkare.


dom två bilderna som längst ner så är det samma person om ni inte såg det, hah!

ni kan även få en liten bild på mig i mörkare hår.

hahah dock FAKE näsplupp men det syns att det är lite mörkare iaf. :)
syns bättre på riktigt än på bilden.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Kusin

haha det såg nästan ut som två olika personer dom på oss. va kul :D

2010-01-03 @ 04:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0