monkeyface

har inte hunnit uppdatera pga, haha nä nu ska jag ine komma på någon ursäkt i onödan utan jag säger de som det är.. JAG HAR INTE HAFT TID. ;)
kom nyss hem från det här P & F12s discot på reveljen & det var väl roligt för stunden men sen sög det häst **** så vi gick hem och nu sitter jag här och har verkligen jätte tåkigt puls att mamma inte är hemma så nu känner jag mig extra rädd. ;o
har iaf min skål med popcorn bredvid mig så får mig på bra humör, haha!
uppdaterar mer imorn för jag är så jävla trött nu för jag har faktiskt jobbat hela dagen från 11-18!





jag är glad över att jag har popcorn i skålen & inte du?


popcorn fulla munnen, hah!


HAHAH! tappade även två lösnaglar under kvällen.



fick även shan the fukking määäns autograf på armen. *stolt* ;)


aja, skit ful, trött & sliten tjej säger nu godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0