kändis.

måste bara säga en sak till att idag när jag & madde skulle köpa kebab på pizzerian på reveljen så såg/träffade vi hon som spelar den cancer sjuka mamman i taket lyser stjärnorna det var rikigt kul, hon var jätte trevlig & vi fick autograf. så det var jätte kul.
hon berättade att hon var här pga att hon hade en syster som bodde här i östersund.
så det var ett bra & roligt möte på en pizzeria, haha! :')
hon berättade att hon själv tyckte filmen var jätte bra.

hon är även med i filmer som:
män som hatar kvinnor
flickan som lekte med elden
luftslottet som sprängdes.

patrik 1.5






fast när vi träffade henne så hade hon faktiskt ganska långt brunt hår.

hon - jasså, så du känner igen mig fast jag inte hade nått hår i filmen.
jag - hehe, ja! :)

just nu ser hon ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0