hemma

idag har jag varit på stan igen & handlat såklart så nu börjar pengarna jag har fått minsta ganska mycket ska jag säga dig. och nu ska jag inte handla mer för jag måste ha råd med hallon saft till nyår också, höhö ;)
jag längtar som fan till nyår men nu har jag fått panik... jag visste förut vilken outfit jag skulle ha men nu har jag ju köpt en ny klänning som jag inte vet om jag ska ha. hmmmmmm
ikväll ska jag till älskade dragonen som ska lägga ner.. snyft
nu ska ni få lite bilder på vad jag har köpt i dag/igår.
från gina (snyggare i verkligheten)
från H&M
bikbok
H&M
lindex, ÄLSKAR DOM.. var tvungen att säga de. :) & dom är mycket guldigare & snyggare i verkligheten.
bikbok.
bikbok.
bikbok.
glitter. (ÖRHÄNGEN)
xOxO

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken fin klänning.

2009-12-29 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0