god jul. ;)

ja, vad mer kan man säga än god jul? :)
hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft iaf.
med mycket mat & julklappar.... åh vad jag älskar när man nästan är klar med att öppna också ser man vad det är. antingen blir jag skit glad & hoppar på mamma/pappa och kramár han/hon eller så blir jag besviken av vad jag får och gör ett fake smile och är glad ändå och kramar dom. höhöh
that´s me ;)

lite utav vad jag har fått. :)


escada <3





typ det bästa jag har fått på länge.
sen är det massa små saker som
leopard pyjamas byxor.
leopard bh.
en väska som jag visste att jag skulle få, älskar den!
en ljusstake typ, jätte fin.
sen ska jag få mer för just nu ör jag hos pappa och antingen på fredag eller lördag ska jag träffa släkten och då lär det väl bli antal fler paket. :')

ha en bra julafton så hörs vi!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0