blev ingen.

det blev ingen dresscode idag bara för att min kamera vill inte.. vet inte vad som har hänt med den men det funkade nyss... åhjag blir så arg!
men jag tänkte köra 10 saker ni inte visste om mig.

10 saker ni kanske inte visste om mig.

* jag är verkligen skit rädd för spindlar dom kan göra mig gråtfärdig.

* jag har världens bästa vänner enligt mig.

* jag snusar & det kanske man inte kan tro.

* jag älskar dokussåpor som tex paradise hotel.

* jag har svårt med matte i skolan, inte min bästa egenskap.

* jag har en kanin.

* jag har inga syskon, men jag har haft.

* jag ÄLSKAR chips.

* jag bor med min mamma.

* jag har fått jätte dålig kontakt med min pappa på sistonde.


en bild på mig i sommras, saknar sommaren så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0